Gad vide om... #1


- Jeg nogensinde holder op med at crave chokolade.

- Om Snebold nogensinde lærer, at hun ikke får noget ud af at grave i gulvet, når hun har spist.

- Om Skymis nogensinde stopper med at flippe-skråt og tonse lejligheden tynd, hver gang hun har skidt.

- Om jeg nogensinde stopper med at tabe min mobil helt uprovokeret.

- Om Jack nogensinde lærer, at smide den tomme mælkekarton ud, istedet for at stille den ved vasken.

- Om vi når at drikke de to flasker Jäger Meister, fra sidste år, før de bliver for gamle.

- Om folk nogensinde stopper med at efterlade dyr og børn i bilen, når det er sommer.

- Om opvasken en dag tager sig selv.

- Om det bare er mig, der er begyndt at sige "skank" eller om det er begyndt at trende igen.

- Om Snebold faktisk bare hvæser af Jack, fordi hun er skide sur over han har været væk.

Note; Måske skulle jeg også begynde at hvæse af Jack, hver gang han har været væk?

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Bolig-jungle #1

Noget om at drømme.