Noget om at drømme.

Jeg er Anett.
Jeg bor sammen med min forlovede Jack og vores to katte Snebold og Skymis.

Jack og jeg drømmer meget. Jeg er ret sikker på at Snepis og Tykmis også drømmer rigtig meget, baseret på det faktum at de spendere 60% af deres vågne timer, med snuden mast helt op i vinduet.

Jack drømmer om fancy computer udstyr, smarte biler (ok, jeg drømmer lidt med på den der Audi R8) og rejser til USA og Australien.
Jeg drømmer om at vinde i lotto, få en fed lærerplads, og have traktor-OL i vores ikke-eksisterende kæmpe have.

Men sammen drømmer vi rigtig meget, om et hus. (og at vinde i Lotto).....
Et hus vi kan renovere, et hus med plads, et hus med projekter og et hus hvor vi kan samles med familien og ikke mindst skabe vores egen familie.

Vi drømmer om en lækker have, et fedt køkken, et KÆMPE badeværelse og masser af plads.

Følg med her på bloggen, i vores hverdag, boligjagt og og andre kattepiner.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Gad vide om... #1

Bolig-jungle #1